تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در این فصل با هدایت مازیار زارع عملکرد خیره‌کننده‌ای تا پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر داشته و انزلی‌چی‌ها اکنون با ۱۴ امتیاز(هم امتیاز با پرسپولیس و فولاد) در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. یکی از عوامل موفقیت ملوان در فصل جاری درخشش مهاجم ۱۸ ساله این تیم در […]

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در این فصل با هدایت مازیار زارع عملکرد خیره‌کننده‌ای تا پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر داشته و انزلی‌چی‌ها اکنون با ۱۴ امتیاز(هم امتیاز با پرسپولیس و فولاد) در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. یکی از عوامل موفقیت ملوان در فصل جاری درخشش مهاجم ۱۸ ساله این تیم در خط حمله است که با ۴ گل زده در رده برترین گلزنان لیگ جای دارد.

به گزارش زیرنویس به نقل از برنا گزیده صحبت‌های «رضا غندی‌پور» درباره عملکرد تیم ملوان در لیگ برتر در ادامه بخوانید:

  • {فرصت‌سوزی برای صدرنشینی با تساوی مقابل نساجی} در این بازی هرچه زدیم به در بسته خورد. خود من هم یکی دو موقعیت خوب داشتم که تبدیل به گل نشد و حیف شد که سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.
  • {آمار خوب در لیگ برتر} سه گل زدم و یک پنالتی گرفتم، اما این آمار برایم زیاد مهم نیست و به موفقیت تیم فکر می‌کنم. کار من گل زدن است، اما اولویت با این است که بتوانم خواسته‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنم.
  • {رسیدن به تیم ملی} آنقدر تلاش می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم، اما اگر هم این اتفاق رخ ندهد، من کارم را می‌کنم تا به اهدافم برسم.
  • {پیش‌بینی جایگاه ملوان} شاید خیلی‌ها باور نکنند، اما از نظر من، ملوان مدعی قهرمانی است. ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و هر بازی برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم تا به امید خدا در انتهای فصل دست به کارهای بزرگی بزنیم.

بیشتر بخوانید: آمار فوق‌العاده از یامگا با یک چشم!/ یک گل و تاثیر روی یک گل در ۲۷۰ دقیقه

منبع: خبـر ورزشی